keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Sleepy peter

Minun pitäisi tehdä kolme erillaista layoutia tänään photoshop Cs4 ohjelmalla,
olen kyllä aloittanut kaikkia, mutta ne tuntuu vaan niin huonoilta.
Mikään niistä ei tunnu oikealla, eikä yhtään hyvälle, kaikissa on pelkästään vikaa.

Olen yrittänyt ajatella asioita positiivisesti, mutten jaksa oikein enään,
sekin tuntuu turhalta, niinkuin kaikki.
Turhaudun niin helposti kaikkeen ja olen niin väsynyt.

Onneksi Saaga tulee tänään mun viereen nukkumaan,
saan nukkua ihan rauhassa.
Jos sitä voi nukkumiseksi kutsua.

En ymmärrä miksi olen aina herätessäni niin paljon väsyneempi kuin nukkumaan mennessäni,
eihän siinä ole mitään järkeä, ja ei ole mukavaa herätä aina keskellä yötä painajaisiin.
Stressaan varmaan liikaa, koska ei mikään onnistu niinkuin pitäisi, luulin että olisi mukavaa tulla
takaisin kouluun ja olla meidän luokan kanssa, mutta en jaksa olla sosiaalinen,
eikä ketään edes kiinnosta varmaan jos puhun, tämäkin on hirveää angstia mutta ei voi mitään.

Voisin lähteä koulusta pois.

.  .  .


All you need is love.



♥

Tunnisteet: , , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu