maanantai 28. maaliskuuta 2011

miss u

Tänään on taas sellainen olo etten jaksaisi, mahaan sattuu, enkä ole nukkunut tänään ollenkaan.
Minua väsyttää, mutta ei nukuta.
Olen tankannut itseni täyteen kofeiinia ja nikotiinia,
koneeni ei toimi, se ei lähde päälle.
Harmittaa koska osa kuvista on siellä,
ja muutenkin kaikki hieno
Olen siis sallan koneella, tämä on tällainen pikku läppäri.
Tänään minulla ei ole asiaa.
Ei mitään kunnollista, ei mitään julkaisukelpoista,
Minulla on vain ikävä,
Ikävä kaikkea entistä, tai ainakin lähes kaikkea.
Miksen voisi palata edes hetkeksi muutamaa vuotta taaksepäin.
Olisi niin paljon kerrottavaa sinulle, minulla on vain liian ikävä sinua,
miksi sun piti lähteä ? Onko se reilua?
Jäin tänne kumminkin yksin, olithan mun parasystävä.
Tai olethan sinä vieläkin.
Tule takaisin.

Tunnisteet: , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu